5استراتژي اصلي بازاريابي پيامكي

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

5استراتژي اصلي بازاريابي پيامكي

۱۱ بازديد

5استراتژي اصلي بازاريابي پيامكي

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شيراز

آيا مي دانستيد كه استراتژي هاي بازاريابي پيامكي  مي توانند در مشتري ايجاد حس وفاداري كنند؟ به جزءاين، بازاريابي اس ام اسي  ارزان ترين

و كارآمدترين شيوه مدرن تبليغات و بازاريابي براي اجراي برنامه آزمونوفاداري مشتري  است . اما چرا اينقدر موثر است؟

استفاده از فن آوري موبايل به سرعت در حال برسي و تغيير چگونگي ارتباطات صاحبان مشاغل و كسب وكار با مشتريان خود است . يك شركت

تحقيقات و فناوري تخمين زده است كه صنعت بازاريابي ديجيتال و پيامك تبليغاتي در طي چهار سال آينده حداقل 400 درصد افزايش خواهد

يافت و تا سال 2020 ميلاديسقف پرداخت هزينه براي استفاده از پنل اس ام اس ، پنل پيامك ، تبليغات فيس بوك و تبليغات پيامكيبه 50

ميليارد دلارخواهد رسيد  ، به همين دليل است كه تكنيك هاي سنتي بازاريابي و تبليغات با آنهزينه سنگين  رو به انزوا مي رود و طرفداران

خود را از دست ميدهد.

با آمار 98 درصدي در خواندن پيام كوتاه ، استفاده از پلت فرم بازاريابي و تبليغات پيامكي گسترش يافتهاست ، و به يك حقيقت مهم در امر

بازاريابي و تبليغات تبديل شده است.

 

استراتژي حس وفاداري

 

1*شخصي سازي

يك از شخصي ترين راه هاي ارتباط با مخاطب پيام كوتاه و متن پيامكي است. هنگام ايجاد برنامه حس وفاداري، جمع آوري اطلاعات مربوط به

هر مشتري بسيار مهم است  يعني عادت هاي خريد ، نوع علاقه ، موقعيت مكاني و غيره بسيارضروري است . يك جنبه كليدي هر استراتژي

بازاريابي موبايلي و تبليغات آنلاين ، هدفگيري رفتاري، بررسي و شخصي سازي جهت برقراري ارتباط تعاملي با مخاطب و مشتري است.

 

2*از پيام شما سپاسگزارم

هنگامي كه سايتهاي تجارت الكترونيك يا صندوقداران ،  به مشتريان براي پيوستن به برنامه حس وفاداري ،انگيزهمي دهند، شركت ها مي توانند

از مشتريان ثابت خود با پيشنهاد ويژه براي خريد و يا اطلاعات بيشتر درموردمحصولات، خدمات و رويدادهاي آينده قدرداني كنند. يكي ديگر از

خدمات نوين شركت تك رايان سپهر خاورميانه، يكپارچه سازي خلاقانه ، براي شركت ها ، موسسات و صاحبين مشاغل است كه  مي توانند به

طورخودكار پيامهاي شما را پس از خريد محصولات به مشتريان ارسال كنند. ايجاد روابط بلند مدت با مشتريان ،قدرداني ازمصرف كنندگان

است.

 

 

*اپراتور تبليغات صوتي * *تبليغات صوتي * *پيامك صوتي *

 

3* پيشنهاد ويژه

يكي از راه هاي كليدي براي  جذب مخاطب و عضويت آن در برنامه حس وفاداري مشتري ، ارائه عضويت درباشگاه مشتريان ويا ارسال

پيشنهادات خاص هفتگي يا ماهانه منحصر به فرد به اعضاي برنامه وفاداري، يكراه فوق العاده براي تشويق ثبت نام برنامه ي حس وفاداري و

جذب مشتريان بيشتر است.

 

4*كد كوتاه

كد كوتاه ارسال شده از طريق پيامك متني ، با استفاده از كليد واژه  و كد تركيبي ، عامل مهمي در جذبمشتريو ارتقاء نام تجاري است .

مشترياني كه پيامك يادآوري و پيامك هدفمند شما را دريافت مي كنند ،درواقع براي ملاقات و خريد مجدد شما  انگيزه پيدا ميكنند.

 

5*انگيزه در فروشگاه

بسيار مهم است هنگامي كه مشتريان به محل خريد و فروش مي روند ،  محصولات و خدمات را افزايش دهيمكه نشان گر احترام گذاشتن به

آنهاست ،ارائه پيشنهادات منحصر به فرد در سراسر فروشگاه ، و يا تبليغ هدفمندو بن تخفيف و كلمات كليدي حس علاقه مندي و اشتياق در

مصرف كنندگان ايجاد ميكند.

 

ما شمارا براي داشتن  يك آينده روشن  در كسب وكار و تجارت ياري ميكنيم.

 

*پنل پيامك شيراز * * نمايندگي پنل پيامك شيراز * پنل اس ام اس شيراز *

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.