تجربه شركت هاي بزرگ با پنل پيامك
متن از پنل اس ام اس شيراز
امروزه بخش عمده اي از بازار و شركت هاي بزرگ از صنعت فناوري تلفن همراه بهره ميبرند و از پنل پيامكبراي تبليغات پيامكي و بازاريابي اس ام اسي استفاده ميكنند ، اكثر شركتها ، صاحبان مشاغل ، وكسب وكارهاي كوچك ونوظهور براي پيشرفت و ترقي به استراتژي بازاريابي و تبليغات نيازمند هستند. درحال حاضر جمعيت در حال رشد نوجوانان و نوجوانان هستند كه در طول بيست سال آينده اقتصاد رسانه هاي تلفن همراه را هدايت خواهند كرد ، نفوذ آنها حتي با كارت هاي اعتباري والدينشان احساس مي شود .
طبق گزارش وبررسي هاي انجام شده 85 % از نوجوانان يك تلفن همراه دارند كه نيمي از آنها گوشي هاي هوشمند هستند. 95٪ از اين نوجوانان به طور منظم از اينترنت استفاده ميكنند اما 25% نوجوانان وجوانان به طور محافظه كارانه اي از اينترنت استفاده ميكنند، نوجوانان و جوانان به طور كلي و به معناي واقعي پيش بيني كننده آينده ي تكنولوژي تلفن همراه و رسانه هاي ديجيتال هستند ، به همين دليل است كه در مورد چگونگي انجام بازار يابي با پنل اس ام اس و نمايندگي پيامك بسيار مهم است.
** ارسال بلك ليست ** ارسال انبوه سيم كارت ** پيامك صوتي **
** نمايندگي پيامك ** پنل اس ام اس شيراز**
استفاده همزمان از اپراتورتبليغات صوتي و نمايندگي پنل پيامك يك ايده بسيار هوشمندانه است. با پيشرفت فناوري و تكنولوژي و افزايش چشم گير تلفن هاي هوشمند و لب تاب ، امروزه دنياي تجارت به طور كلي دچار تحولات شده است ، اگر ما 1996 را به عنوان اولين تاريخ تولد جمعيت شناسي بدانيم ، به اين معني است كه قبلا در جامعه اي زندگي مي كرديم كه فقط بزرگسالان تلفن هاي همراه داشتند . در آن زمان هارد و رم به اين شكل نبود و گوگل هم قبل از اينكه به تبادلات چند گانه برسند تنها يك فعل بود ، جهان ارتباطات از طريق رسانه هاي اجتماعي به هم پيوسته و توسعه يافته شد ، بطوري كه حتي قديمي ترين اعضاي دبيرستان ها داراي تلفن همراه بودند و با پيدايش گوشي هاي هوشمند شروع به تغيير همه چيز كردند.
براي نسل امروز كه همه چيز بطور فوري و به صورت دستي از طريق يك دستگاه تلفن همراه در دسترس مي باشد ، استراتژيست هاي بازاريابي تلفن همراه با چالش هايي قابل توجه اي روبرو هستند. روزهاي تكوين بازاريابي و تبليغات توسط شركت هاي خاص از بين رفته وديگر معني ندارد ، زيرا مصرف كنندگان جوان با ياد گيري مفهوم ارتباطات و تبادل نظر دو يا چند نفره رشد كرده اند.
در استراتژي هاي بازاريابي تلفن همراه فاصله ها ميشود و اطلاعات ، خدمات و محتواي با ارزش و منحصر بفرد دراختيار مخاطب و مصرف كننده قرار ميگيرد بطوري كه باعث توجه و جلب نظر و اعتمادشان ميشود.
بررسي ها و آمار نشان ميدهد كه 35 % از مصرف كنندگان مي گويند مطالب و اطلاعات مارك ها ي تجاري ، برند ها و صاحبان مشاغل را در سايت ها و شبكه هاي اجتماعي بررسي كرده و مورد تاييد قرار مي دهند. اين تائيديه واعتماد تقريبا 50٪ بيشتر نسبت به نسل هاي گذشته است . نوجوانان نيز با به اشتراك گذاشتن تجربيات جذاب و مثبت خود از طريق گفتگو ، پيام كوتاه و پيامك صوتي وحتي اشتراك گذاري در رسانه هاي اجتماعي ، زنجيره اي از شناخت و اعتبار را براي برند ها به وجود مي آورند.
رشد و پيشرفت و ترقي در عصر حاضر با پيشرفت نفس گير گوشي هاي هوشمند و ارتباطات ، كاري بسيار مشكل و دشوار است ، اما شركت تك رايان سپهرخاورميانه اولين و مجهزترين سامانه خدمات پيامكي كشور با اين تفاوت هاي ظاهري بازاريابي تلفن همراه آشناست و با در نظر گرفتن اين واقعيت ، بهترين راهكارها و استراتژي هاي بازاريابي پيامكي و تبليغات صوتي را با استفاده از پنل پيامك شيراز و نمايندگي پنل پيامك شيراز ، جهت رشد و ارتقأ كسب وكار و جذب مخاطبين جديد را دراختيار شما عزيزان ميگذارد تا از آن استفاده كنيد و لذت ببريد.
09164900129**07137325725