شروع به كار با پنل اس ام اس

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

شروع به كار با پنل اس ام اس

۱۰ بازديد

شروع به كار با پنل اس ام اس
 

 
متن از پنل اس ام اس شيراز
اگر قصد تجارت و كسب وكار داريد و ميخواهيد در آن موفق و روند رو به رشد باشيد بسيار ساده و آسان اولين كمپين پيامكي خود را با پنل اس ام اس شيراز و  با رابط كاربري آسان براي استفاده و ارائه خدمات به مشتريان و مخاطبين خاص و نخبه ي خود راه اندازي كنيد ،   صفر تا صد كار ، همراه و پشتيبانه شما هستيم.
با استفاده از فناوري هاي تلفن همراه به سرعت در كسب و كار خود پيشرفت كنيد و در دنياي رقابت تجارت الكترونيك اهميت استفاده از پنل اس ام اس و پنل پيامك را براي برقراري ارتباط و ايجاد تعامل با مشتريان و توسعه كسب و كار و مارك تجاري را درك كنيد.
قبل از هر چيزي تصميم انجام كار و چگونگي نوع كمپين بازاريابي و تبليغات بسيار مهم است. شما از دو روش براي بازاريابي اس ام اسي و تبليغات پيامكي ميتوانيد استفاده كنيد:
1* كمپين اهرمي : در اين روش با ايجاد طرح براي ارائه محصولات و خدمات با استفاده از يك پايگاه داده مشتري و ليست ارسال پيامك ، اطلاعات كلي ، نوع ارائه خدمات ، پيشنهادات خاص و تخفيفات ويژه را براي اشخاص علاقه مند و مخاطبين خاص ارسال ميشود.
2*كمپين كششي :  اين روش براي ايجاد پايگاه  داده  مشتري و استفاده در آينده طراحي شده است . يك كلمه كليدي را كه مربوط به نام تجاري يا محصولات شما است را انتخاب كنيد و با ارسال آن به مشتريان و مخاطبين ، از آنها جهت پيوستن به ليست ارسال پيامك دعوت كنيد ، زماني كه آنها تمايل خود را جهت پيوستن به ليست شما اعلام كردند ، شما ميتوانيد مشخصات و آدرس محل كسب و كار خود را با يك نشان خاص در وب سايت و صفحات رسانه هاي اجتماعي بارگذاري و يا از طريق اپراتور تبليغات صوتي و پيامك صوتي برايشان ارسال كنيد و براي پيوستن به ليست مخاطبين خاص از بن تخفيف و پيشنهادات ويژه جهت ايجاد انگيزه در آنها استفاده كنيد.   
 
* ارسال بلك ليست ** ارسال انبوه سيم كارت ** نمايندگي پنل پيامك *
 
هنگامي كه پايگاه داده مشتري ايجاد وتكميل شد ، آماده ي شروع به كار هستيد ، با يك دكمه و بصورت رايگان روي لينك     smsreson.info كليك كنيد و وارد سايت ما شويد.
يك حساب كاربري ايجاد كنيد و براي تنظيم حساب كاربري چند اطلاعات ساده تماس را وارد كنيد  و حساب كاربري خود رافعال كنيدوبعد اين مرحله يك پيامك متني شامل كدكوتاه و كد فعال سازي از پنل پيامك شيرازبراي شما ارسال ميشود ، كد را وارد كنيد و روي صفحه ي فعالسازي حساب ، يك گروه و اولين گروه مخاطب  خود را ايجاد كنيد ، يك گروه جديد اضافه كنيد و مخاطبين خود را ذخيره و آپلود كنيد . بعد از ايجاد گروه مخاطب و ليست ارسال پيامك روي دكمه ارسال پيام كوتاه كليك كرده و متن پيام كوتاه خود را وارد كنيد و يك تاريخ و زمان  ارسال را تنظيم كنيد وروي گزينه ادامه كليك كنيد. جزيئات پيام و كمپين خود را مرور كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه اعتباركافي داشته باشيد و روي ارسال كليك كنيد.
**تبريك ميگوييم** شما در عرض چند دقيقه اولين پيامك تبليغاتي خود را ارسال كرديد. حالا جهت پاسخ و اقدام مناسب براي مشتريان ، منتظر و آماده باشيد .
شركت تك رايان سپهر خاورميانه اولين و مجهزترين سامانه پيامكي كشور جهت ارائه خدمات پيامكي با كيفيت و ارزان در خدمت مردم شريف و غيور ايران هميشه سرفراز است .
09164900129**07137325725

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.