راهنماي بازاريابي اس ام اس براي كسب و كار خرده فروشي

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

راهنماي بازاريابي اس ام اس براي كسب و كار خرده فروشي

۱۶ بازديد

 

راهنماي بازاريابي اس ام اس براي كسب و كار خرده فروشي

 

مديريت يك كسب و كار خرده فروشي با مجموعه اي از چالش هاي پيچيده همراه است.

براي فروشگاه هاي كوچك و محلي، چالش ها حتي بيشتر هم مي باشد.

چگونه مي توانيد مشتريان بيشتري را جذب كنيد، با آنها ارتباط برقرار كنيد و آنها را به خريد مجدد تشويق كنيد، همه در حالي كه در بودجه شما محدود است؟

راه حل ساده است: بازاريابي پيام متني و پنل پيام كوتاه.

 با ارسال تخفيفات متني پيامكي، هشدارهاي متني پيامكي و مسابقات  SMS، شما مي توانيد وفاداري مشتري را افزايش دهيد  و ترافيك مشتري را بر تقاضا افزايش دهيد و درآمد بيشتري كسب كنيد.

استفاده از سامانه پيام كوتاه شيراز براي خرده فروشي

كسب و كارهاي خرده فروشي در موقعيت عالي قرار دارند كه از بازاريابي پيام هاي متني بهره مند شوند. برنامه هاي وفاداري مشتري ساده است كه با اس ام اس تنظيم شوند و تحقيقات نشان مي دهد كه مشتريان قديمي 67٪ بيشتر از  بار اولي ها وقت و هزينه صرف مي كنند.

در اينجا فقط چند راه ساده براي استفاده از پنل اس ام اس شيراز جهت پاداش مشتريان هميشگي شما وجود دارد:

مشتريان هميشگي خود را با كوپن هاي تخفيف منحصر به فرد به خريد مجددا تشويق نماييد.

مثال)كوپن فروشگاه ..... : اين پيام را به صندوقدار نشان داده و در خريد بعدي خود تا 10% تخفيف بگيريد. اعتبار تا ../..

مشتريان را با اس ام اس هاي هشدار در مورد جنس هاي جديد به فروشگاه خود دعوت نماييد.

مثال)پيامكي خوب براي گيمرها! گيم نت ... امروز منتشر كرد و ما غافلگير شديم !

امروز با تخفيف 5% هر بازي با ما همراه شويد.

با اس ام اس به مشتريان خود زماني كه كالاي يا خدمت آن ها اماده شد هشدار دهيد.

مثال)تعميرات كفش ..... : كفش هاي شما تعمير و آماده مي باشد . براي تحويل از ساعت .. تا .. منتظر شما هستيم.با تشكر

 

فروش خود را با پيامك هاي تبليغاتي مكرر ارتقا دهيد.

كافي نت .... : فقط اين هفته كپي تمام موسيقي ها با تخفيف40% انجام مي پزيرد.

جمع آوري مشتريان

 

ما شاهديم كه چگونه بازاريابي متن ميتواند كالاهاي شما را حركت دهد. با كوپن هاي منحصر به فرد و هشدار متني به موقع، به زودي خواهيد ديد برخلاف گذشته مشتريان فروشگاه شما را پر مي كنند.

اما قبل از اينكه بتوانيد پيام كوتاه را شروع كنيد، بايد شماره مشتريان خود را براي دريافت پيامك خود دريافت كنيد.

شما ميتوانيد شماره مشتريان خود را بصورت فايل اكسل درون پنل اس ام اس پيام رسون شيراز وارد نموده و يا با نصب بنرهايي از مشتريان خود بخواهيد عدد خاصي را به شماره اي خاص با تلفن همراه خود جهت عضويت در باشگاه مشتريان شما ارسال نمايند.

اما چگونه تعداد و رضايت شما را دريافت مي كنيد؟ اين مقاله برخي از استراتژي هاي شكست خورده را براي جذب مشتريان از ميان برده و راه كارهاي هميشگي كردن آن ها را بيان مي نمايد.

دو مرحله ساده: انگيزه و نمايش

 

راز گرفتن مشتركين ساده است. ما آن را به دو مرحله آسان تقسيم كرديم:

انگيزه

نمايش

اكنون نگاهي دقيق تر بيابيم.

تلنگر:مشتريان وفادار شما به متون شما متوسل نخواهند شد.

انگيزه

 

مشكل اين است كه، شما نه تنها مي خواهيد مشتريان وفادارسابق خود را جلب نماييد، بلكه مي خواهيد مشتريان وفادار جديدي را نيز ايجاد كنيد. بازاريابي پيامكي دقيقا اين كار را انجام مي دهد، اما ابتدا بايد انگيزه هاي مهمي را براي انتخاب هاي جديد ارائه دهيد.

در اينجا سه ​​انگيزه وجود دارد كه سريع ليست مشتركين شما را ايجاد مي كنند:

ارضاء فوري

مشتريان از تخفيف براي آينده استفاده مي كنند، اما دوست دارند در لحظه و به صورت آني انتخاب و تخفيف بگيرند . انگيزه فوري براي انتخاب در محل ارائه دهيد.

10٪ تخفيف در خريد امروز! دريافت فقط  ارسال "............" به ..........براي تخفيف فوري و دريافت بليط تخفيف!

ليست VIP

 

يك نماينده فروشگاه يا صندوقدار را براي نظرسنجي و دريافت تمايل مشتريان جهت دريافت اس ام هاي تبليغاتي تخفيف هاي بزرگ در فروشگاه  قرار دهيد.

" آيا مي خواهيد ثبت نام كنيد تا بليط هاي تخفيف پيامكي و  اطلاعيه ها را در مورد بزرگترين فروش ها و تخفيفات  ما  دريافت كنيد؟ "

پيروزي هاي تبليغاتي

 

يكي از قوي ترين و محبوب ترين روش هاي جديد تبليغاتي به دست آوردن مشتركين اين است كه يك برگ برنده داشته باشيد. يك محصول ويژه و يا يك جايزه عجيب و غريب تر.

فراموش نكنيد كه از متون خود براي اولين بار استفاده مي كنيد:

پيام كوتاه متني تخفيف

هشدار خدمات

اطلاعيه هاي به موقع

اغلب اين سرويس ها به اندازه كافي انگيزه اي براي جذب مردم به آنها هستند. آنها را فقط به عنوان خدمات دوستانه تبليغ كنيد، نه تبليغات آزاردهنده. اجازه دهيد مشتريان آنچه را كه براي آنها ثبت نام مي كنند بدانند آنها صادقانه به شما ارج مي گذارند و شما را با كسب و كار و اعتماد آنها پاداش مي دهند.

نمايش دادن

 

حتي اگر انگيزه هاي بيشتري در جهان وجود داشته باشد، اگر هيچ كس در مورد آنها نداند، كار نخواهد كرد. به همين دليل است كه شما بايد تبليغات متن خود را به طور برجسته نمايش دهيد.

پيام خود را روشن و مختصر كنيد.

يك پيام كوچك و يك بيانيه بزرگ: آسان براي خواندن و آسان به ادغام در همه جا.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.