5 روش براي ارتقا فعاليت رستوران ها با پنل پيامك

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

5 روش براي ارتقا فعاليت رستوران ها با پنل پيامك

۱۰ بازديد

 

 روش براي ارتقا فعاليت رستوران ها با پنل پيامك

 

 

 

آيا شما آماده هستيد تا مشعل را در كسب و كار خود روشن كنيد؟ در اين متن فوائد پنل پيامك را براي ارتقا فروش رستوران ها، به شما نشان مي دهيم و كه چگونه اين كار را انجام دهيد.

رستوران ها، شايد بيش از هر صنعت ديگري، قالبيت تبليغات پيامكي و بازاريابي اس ام اسي را براي كسب و كار پيدا كرده اند. چرا؟ از آنجا كه پيام كوتاه ، مطمئن ترين راه براي رسيدن به مشتريان در زمان مناسب هستند: زماني كه آنها تصميم مي گيرند چه چيزي براي غذا هاي بعدي خود بخورند.

90٪ از پيام هاي متني در سه دقيقه اول پس از دريافت خوانده مي شود. هيچ كانال بازاريابي ديگر اين نوع دسترسي و فوري را به شما نمي دهد. و مشتريان يك معامله خوب را مي خواهند.

يك نظرسنجي اخير نشان داده است كه نه نفر از 10 نفر حداقل يك بار براي يك معامله در رستوران مورد بررسي قرار گرفته اند. و 18٪ گفتند كه در حال صرف غذا در يك رستوران به دنبال معاملات آنلاين هستند.

بنابراين، آسان است كه بدانيد كه چرا بازاريابي پيامكي وتبليغات صوتي و رستوران ها ميتوانند با يكديگر هماهنگ شوند. اما دقيقا چطور از متن پيامكي براي پركردن جداول خود استفاده مي كنيد؟

 ما( پنل اس ام اس  شيراز و پنل پيامك شيراز )  پنج ايده خوشمزه را به شما نشان خواهيم داد.

 

تصوير رستوران

5 ايده براي تقويت بنيادين

اين كه آيا شما يك رستوران زنجيره اي داريد يا يك مالك مستقل رستوران هستيد، مي توانيد از برخي از ايده هاي ديگر بازاريابان رستوران ها استفاده كنيد تا پايگاه داده هاي مشتريان خود را رشد دهيد.

در اينجا برخي از روشهايي كه ديگر مخاطبين كه نمايندگي پيامك يا اپراتور تبليغات صوتي براي رستوران ها استفاده مي كنند، مشاهده ميكنيد.

 

1*پيشنهاد تخفيف در حال غذا خوردن

يكي از پنج نفر، در هنگام غذا خوردن، از تخفيف استفاده كرده اند. به اين معني است كه آنها نه تنها به دنبال معاملات مي پردازند، بلكه تصميم مي گيرند كه در يك رستوران قرار ملافاتهاي خود را بگذارند آنها بعد از اينكه از رستوران خارج شدند  باز به آنجاخواهند آمد اين محل مناسب براي ساخت ليست مخاطبين شماست.نمايش و ارائه تخفيف با علامت در نزديكي ورودي، يك كارت تخفيف در منوي غذا، يك برچسب روي پيراهن خدمتكار، و يا آنها را در صورتحساب چاپ كنيد.

 

2*دريافت نظرات خوب

كليد گرفتن بررسي خوب اين است كه آنها را در زمان مناسب جستجو كنيد. اگر به عقب برگرديد و براي بررسي منتظر بمانيد، هم زمان خود را از دست داده ايد وهم نتيجه منفي خواهيد گرفت. بنابراين، از مشتري بخواهيد تا در مورد ميزان پخت غذا ، طعم ومزه و... را بعد از وعده غذايي بررسي كندو به شما اطلاع دهد.

 

3*ارائه تبليغات

تبليغات منظم، موثرترين روش براي بسياري ازرستورانها استفاده از پيامك تبليغاتي ، پيامك صوتي ،

تبليغات صوتي است.استفاده از پيشنهادات ويژه هنگامي كه شما غذاهاي جديد را اضافه مي كنيد بسيار موثر است. تعطيلات را فراموش نكنيد ، اين فرصت ها فوق العاده است تا حاميان و مخاطبين را در محل خود به جشن دعوت كنيد مخصوصا اگر شما يك رستوران سنتي داشته باشيد.اين كار معجزه ميكند.

 

 

4* اعلام اخبار شركت

پيامك تبليغاتي ، پيامك اخباري ، پيامرسان صوتي  يك راه عالي براي به اطلاع رساندن اخبار به مشتريان ارزشمند شما هستند. بگذاريد آنها را بدانند وقتي كه شما:

*يك سرآشپ جديد را استخدام كرده ايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.