عيدي كارگران امسال

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

عيدي كارگران امسال

۸ بازديد

عيدي كارگران امسال 

 

 

 يكي از مهمترين موارد كارمندان، كارگران و صاحبان كار در پايان سال ميزان پرداخت عيدي و سنوات است، اين موارد كاملا وابسته به ميزان پايه حقوق تعيين و پرداخت مي‌شود.

 

تمامي كارگاه‌هاي مشمول قانون كار موظف به پرداخت عيدي و سنوات به هر يك از كارگران خود مي باشند، كه مبناي محاسبه آن يك سال كار معادل شصت روز آخرين مزد، بعنوان عيدي و پاداش مي باشد، و مبلغ پرداختي از اين بابت به هر يك از كاركنان نبايستي از معادل نود روز حداقل مزد روزانه قانوني تجاوز كند.

 

حداقل عيدي كارگران ۲ميليون و ۲۲۸ هزار تومان و حداكثر عيدي كارگران ۳ميليون و ۳۴۲ هزار تومان براي سال ۹۸ خواهد بود. 

 

همچنين مبلغ پرداختي به كاركناني كه كمتر از يكسال در كارگاه كار كرده‌اند بايد به ماخذ60 روز مزد و به نسبت ايام كاركرد در سال محاسبه گردد، و مبلغ پرداختي از اين بابت براي هر ماه نبايد از يك دوازدهم سقف تعيين شده در فوق تجاوز نمايد.

 

حداقل عيدي كارگران دو برابر حداقل حقوق پايه و حداكثر عيدي به شرطي كه از مصوبه قانون كار بيشتر نشود، سه برابر پايه حقوق خواهد بود.

 

با توجه به حقوق و  مزاياي سال 97كارگران جزئيات حقوق و عيدي سال 98كارگران به شرح زير است. حداقل عيدي كارگران  2ميليون و 228 هزار تومان و حداكثر عيدي كارگران 3ميليون و 342 هزار تومان براي سال 98 خواهد بود.

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.