انديشكده‌هاي آمريكايي به حضور ايران در ميان ۱۰ قدرت برتر دنيا اعتراف كردند.

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

انديشكده‌هاي آمريكايي به حضور ايران در ميان ۱۰ قدرت برتر دنيا اعتراف كردند.

۶ بازديد

انديشكده‌هاي آمريكايي به حضور ايران در ميان ۱۰ قدرت برتر دنيا اعتراف كردند.

جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه چندي پيش انديشكده‌هاي آمريكايي ايران را جزو  ۱۰ كشور برتر قدرتمند آينده دانستند گفت: ما توانستيم در برابر جهان صهيونيست مستكبر بايستيم.

سردار سرتيپ محمدحسين سپهر صبح امروز در مراسم افتتاحيه نشست سراسري هيئت‌هاي انديشه‌ورز سازمان بسيج اصناف، بازاريان و فعالان اقتصادي كشور كه در هتل امامت مشهد برگزار شد اظهار داشت: اين فرمان مقام معظم رهبري است كه در تمام اجزا و اركان بسيج بايد هيئت‌هاي انديشه‌ورزي براي يك ماموريت بزرگ انقلابي و ديني و عبور از چالش‌ها و شرايط خطير جامعه داشته باشيم كه در اين راستا نياز به استفاده از خرد جمعي كه مباني قرآني داشته باشد داريم و سازمان بسيج مستضعفين كه بستر تحقق تمدن و جامعه اسلامي است احتياج به خرد جمعي و انديشه‌هاي جديد و انقلابي داريم.

وي افزود: در رزمايش 100 هزار نفري 12 مهرماه دال مركزي فرمايشات رهبري عبور از تحريم‌ها براي سيليزدن به آمريكا، ايستادگي، مقاومت و پيمودن راه امام و شهدا بود بنابراين براساس خطابي كه ايشان براي آحاد و متخصصين بسيج داشتند عبور از شرايط تحريم يكي از بزرگترين تكاليفي است كه برعهده ما گذاشتند كه در اين ميان مسئوليت بسيج اصناف و بازاريان در بحث بازار و توليد ثروت تكليف بزرگي است.  

جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: ايشان فرمودند مسير انقلاب بايد به تمدن نوين اسلامي ختم شود و اين شدني است و بايد باور كنيم كه ما پايه‌گذار تمدن نوين اسلامي هستيم البته شايد برخي از مسئولان يا نخبگان از نيمه خالي ليوان در بيانات خود مي‌گويند اما امروز آمريكايي‌ها و استكبار صهيونيستي مسيحي و يهودي به دنبال ايجاد موانع بر سر راه انقلاب است به منزله افزايش و اعتلاي اقتدار همه جانبه ما است.

سپهر با بيان اينكه چندي پيش انديشكده‌هاي آمريكايي ايران را جزو  10 كشور برتر قدرتمند آينده دانستند عنوان كرد: ما توانستيم در برابر جهان صهيونيست مستكبر بايستيم. چند نفر را در اهواز به شهادت رساندند اما اراده‌اي كه تصميم گرفت 700 كيلومتر آن طرف‌تر موشك به قلب دشمن بزند قيمت ندارد و برترين رهبران جهاني به اين اراده احسن مي‌گويند.

وي خاطرنشان كرد: اراده دنيا بر اين بود كه ما در جبهه مقاومت شكست مي‌خوريم اما اراده مقام معظم رهبري بر اين بود كه ما به فضل خدا پيروزيم و يقين بر پيروزي داشتند و شد بنابراين اينكه ايشان امروز مي‌فرمايند ما تمدن نوين اسلامي را پايه‌گذاري خواهيم كرد نيز شدني است و برآورد 10 مركز و انديشكده امنيتي، سياسي، دانشگاهي و اقتصادي آمريكايي است كه مي‌گويد كه ما شاهد فروپاشي آمريكا خواهيم بود.

سپهر تصريح كرد: براساس اسناد انديشكده‌هاي آمريكايي راهكارهاي آمريكا شامل فشار نظامي، سياسي، فرهنگي و اقتصادي است كه در بخش نظامي و امنيتي شكست خورده‌اند ما مقتدر هستيم و اراده مي‌كنيم و در برابر تهديدات مي‌ايستيم اما در بخش اقتصادي و نرم بيشترين تهديد را داريم فشارهاي اصلي آنها بر حاكميت ديني  و سپاه پاسداران و بسيج است به طوري كه همين ديروز 22 شركت ما را تحريم كردند.

وي با بيان اينكه آنها مي‌دانند حاكميت ديني، سپاه پاسداران و بسيج نقش اساسي در تداوم انقلاب دارد گفت: پس از انقلاب آمريكايي‌ها در هر جايي كه جنگي را شروع كردند شكست خوردند در يمن نيز قطعا  شكست مي‌خورند.  لذا درصدد هستند راهبردهاي مذاكره براي اصلاح برجام، گفت‌وگو درباره تحولات منطقه و توانمندي‌هاي نظامي ايران به ويژه موشكي را به نتيجه برسانند.

وي خاطرنشان كرد: ما امروز نياز داريم با انسجامي كه مقام معظم رهبري توقع و انتظار دارند به جنگ دشمن برويم و حجم زيادي مطالبه‌گري از دولت و دستگاه حاكميتي مي‌كنيم چرا كه ما توانمندي‌هاي متعددي داريم كه طرح‌هاي جهادي انقلابي قابل اجرا و گره‌گشايي است و در سطح رسانه‌ها مطالبه را طرح كرديم براي مثال طرح حمايت از كالاي ايراني ما با مشكلات و سختي‌هايي روبه‌رو است اما طرحي علمي، تجربي و شدني است.

جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: خدمت‌رساني جهادي سبب افزايش اميد و نشاط، كاهش محروميت، توازن در توسعه و غيره مي‌شود  اما گره اصلي اقتصاد ما را باز نمي‌كند بايد چند طرح بزرگ در بخش‌هاي مختلف نظير آب انرژي امنيت غذايي توليد و حمايت از كالاي ايراني ارائه دهيم و  مي‌خواهيم از طرح‌هاي خود دفاع كنيم و كوتاه نمي‌آييم. شما نيز در هيئت‌هاي انديشه‌ورز نظرات خود را بدهيد چرا كه ظرفيت‌هاي بسيج بايد با همديگر هم‌افزا شود اگر بسيج اصناف قرار است كاري انجام دهد بايد بسيج اساتيد، دانشجويان، كشاورزي و غيره نيز بخشي از كار را برعهده گيرند. در واقع به يك بسته جامع پيشرانه اقتصادي، عمراني، خدماتي و غيره در كشور نياز داريم كه بسيج توانمندي آن را دارد.

سپهر با تاكيد بر اينكه دولت را بايد تقويت كرد گفت: ما شرعا اجازه تضعيف دولت را نداريم و در مقام اعتقادي و اجرايي ما نيست كه دولت را تضعيف كنيم البته انتقاد و مطالبه‌گري را انجام مي‌دهيم.  

وي ادامه داد: ما در جلسه‌اي با نمايندگاني از دولت، فراكسيون عشاير مجلس و سران عشاير و بسيج دور هم جمع شده، مسائل بررسي شده و راهكارهايي ارائه شد كه بسيار از جلسه جلسه راضي بودند لذا درصدد هستيم جلسات منظمي از مجلس، شوراي عالي امنيت ملي، مجمع تشخيص مصلحت و دولت تشكيل دهيم براي توليد راهبرد، نقشه، قوانين و سياست كلان چون اكنون ضعف كشور ما اين است ما ده‌ها هزار قوانيني داريم همديگر را نقض مي‌كند و هم‌افزا نيستند.

جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: مقام معظم رهبري فرمودند اگر بسيج بتواند اقتصاد را مردمي و مردم‌سالار كند مشكلات ما حل مي‌شود. فرهنگ، امنيت، دفاع و ديپلماسي نيز همين است ديپلماسي اين نيست كه وزير امور خارجه با يك خارجي صحبت كند پشتوانه ديپلماسي مردمي است كه 12 فروردين در كشور به عنوان يك قطره از بسيج پشتوانه براي ديپلمات‌هاي ما در دنيا شدند.

سپهر افزود: مردمي كردن ديپلماسي در راهپيمايي‌ها، عزاداري‌ها، اربعين و راهيان نور به نمايش درآمده و اسلام به آنها امروز نياز دارد و خلق شده است. لذا ما براي مردمي كردن اقتصاد دست نياز به سوي شما دراز مي‌كنيم چرا كه ما راهبرد اقتصاد مقاومتي داريم قوانين ضعيف يا متضاد است تا اين موارد انجام نشود گره‌هاي بزرگ برطرف نمي‌شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.