پاسخ به پرسش هاي متداول مشتريان ما در مورد پنل اس ام اس پيام رسون

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

پاسخ به پرسش هاي متداول مشتريان ما در مورد پنل اس ام اس پيام رسون

۶ بازديد

پاسخ به پرسش هاي متداول مشتريان ما در مورد پنل اس ام اس پيام رسون

 

 

پنل اس ام اس شيراز

 

 

شركت ما در پنل اس ام اس خود ميخواهد كه ارسال پيامك انبوه را توامان با افزايش درصد موفقيت ارسال هاي شما تسهيل نمايد.

در اينجا به تعدادي از سوالات متداول مشتريان پنل پيامك شيراز پاسخ داده مي شود.

  • من خودم يك پيام كوتاه را ارسال كردم، اما هنوز آن را دريافت نكرده ام. چه اتفاقي مي افتد؟

ارسال پيامك و عدم دريافت آن توسط مشتري در سامانه پيامك شيراز با درصد بسيار پايين و نزديك به صفر اتفاق مي افتد و ما همواره در تلاشيم تا ميزان آن را به سمت صفر ميل دهيم.

اما اين موضوع ميتواند داراي علل متفاوتي باشد و راهكارهايي نيز توسط سامانه اس ام اس شيراز مطرح ميگردد.

علت اول) شماره مخاطب در بلك ليست مخابرات (ليست سياه مخابرات) قرار دارد. شما با ارسال پيامك عدد 1 به 8999 و يا تماس با شماره 09990 در همراه اول ويا عدد 2 به 5005 در ايرانسل همراه خود را در ليست سياه مخابراتي قرار داده ايد و امكان دريافت هرگونه تبليغات و يا پيام هاي مدرسه , دانشگاه و بانك وغيره را از خود سلب نموده ايد. شما ميتوانيد جهت دريافت پيامك ، خود را از ليست سياه خارج نموده و يا با خطوط خدماتي به مشتريان خود پيامك ارسال نماييد.

البته كليه ي هزينه هاي ارسال پيامك به بلك ليست به شما بازگردانده ميشود.

در حالت بعد به علت اختلال در اپراتور نيز امكان عدم ارسال وجود دارد و امري عادي در برخي مواقع مي باشد شما ميتوانيد برا مقابله با اين موضوع از خطوط ارسال 2000 استفاده نماييد كه فقط هزينه پيامك هاي موفق و دليور شده را از شما كسر مينمايد.

پنل پيام كوتاه كاربري و نمايندگي سامانه پيامك  شيراز داراي خط ارسال 200010003000 مي باشد كه هزينه كليه ارسال هاي ناموفق را باز ميگرداند.

 

  • عدم توانايي در افزودن شماره به پنل!!!!!  چرا اينطور است؟

در اين مورد بايد ابتدا فايل نمونه هر قسمت را در پنل ارسال انبوه پيامك ما دانلود نموده و فرمت فايل و نحوه ارايش ستون ها را با فايل خود مقايسه نماييد و در صورت عدم تطابق فايل خود را اصلاح نموده و مجددا بارگزاري نماييد لازم به ذكر است كه شما بايد به حجم فايل ارسالي نيز توجه نماييد.

 

  •  آيا مي توانم پيامي طولاني تر از 70 كاراكتر ارسال كنم؟

شما ميتوانيد پيامك هاي انبوه خود را با هر تعداد كاراكتري ارسال نماييد فقط توجه نماييد كه هر پيامك حاوي 70 كاراكتر ميباشد و بيشتر از آن به تعداد پيامك هاي شما اضافه ميگردد كه بالتبع در هزينه تبليغات پيامكيشما تاثير ميگزارد.

 

  • يك كلمه كليدي چيست؟

كلمات كليدي به شما كمك مي كند تا فهرست خود را از طريق تماس پيامكي انتخاب كنيد. شما احتمالا نمونه هايي از كلمات كليدي را از جهان مشاهده كرده ايد - مثل يك علامت كه به اين عنوان خوانده شده "متنJOIN به 500010706 براي دريافت به روز رساني پيامك ها و كوپن ها". در اين مثال JOIN كلمه كليدي است و 500010706 سرشماره است.

هر كسي كه كلمات كليدي خود را به سرشماره شما متصل مي كند، به صورت خودكار به ليست مخاطبين شما اضافه مي شود. آنها همچنين بلافاصله پاسخ خودكار دريافت مي كنند كه شما مي توانيد آن را ويرايش كنيد، متناسب با سازمان شما. تعجب نكنيد كه اين پاسخ سفارشي را شامل يك مبارزات بازاريابي كاملا خودكار كنيد؟ براي اطلاعات بيشتر تماس بگيريد يا چت كنيد!

 

  •  آيا مي توانم كد / كد كوتاهي (سرشماره ) را كه پيام از آن آمده است انتخاب كنم؟

متاسفانه، شما نميتوانيد كد كوتاهي را كه پيامهايتان به آنها ميرسد انتخاب كنيد، زيرا سيستم ما از يك كد كوتاه مشترك براي ارسال متون استفاده ميكند. شما مي توانيد يكي از شماره هاي  ما را اجاره و يا خريد كنيد.. با اين حال،دراستفاده از كد كوتاه براي ارسال متون گروهي، ما هميشه توصيه مي كنيم نام كسب و كار / سازمان خود را در خط موضوعي قرار دهيد تا در بالاي متن و در (پرانتز) مانند سرصفحه قرار گيرد.

 

پرسش هاي شما پاسخ داده شد؟ هنوز بيشتر؟ ما در اينجا براي كمك به شما هستيم، اگر شروع به كار يا بهتر شدن در بازاريابي متن باشد. چك كردن پايگاه  وب ما و يا تماس با مديران پشتيباني مشتريان ما براي دريافتكمك پيشنهاد ميشود . ما عاشق ساختن يك تفاوت براي كسب و كار شما هستيم!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.