دريافت 20 درصد حق الزحمه و ديركرد بانك‌ها از مردم ، نوعي رباخواري است .

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

دريافت 20 درصد حق الزحمه و ديركرد بانك‌ها از مردم ، نوعي رباخواري است .

۷ بازديد

دريافت 20 درصد حق الزحمه و ديركرد بانك‌ها از مردم  ، نوعي رباخواري است .

 

مرجع تقليد شيعيان با بيان اينكه ، ديركرد بانك‌ها ربا محسوب مي‌شود، گفت:هم اكنون استفتائات رسيده به دفتر مراجع و علما مربوط به عملكرد بانك‌ها در زمينه تسهيلات بانكي است.

آيت الله سبحاني ، شامگاه سه شنبه در ديدار اعضاي هيئت رئيسه كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي كه در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: بخشي از مشكلات اقتصادي كشور به خاطر تحريم‌ها و بخشي ديگر نيز به خاطر مشكلات داخلي است و اگر توليد كشور افزايش پيدا كند بسياري از مشكلات حل مي‌شود.

وي توجه به توانمندي‌هاي داخلي را مورد تاكيد قرار داد و افزود : اگر امكاناتي كه در داخل كشور وجود دارد به كار گرفته شود بسياري از مشكلات حل مي‌شود و در اين زمينه بايد به توليد كنندگان كمك شود.

مرجع تقليد شيعيان با تاكيد به اينكه ، با وجود كالاي داخلي نبايد كالاي خارجي وارد شود ، عنوان كرد: در زمينه گندم اقدام مناسبي انجام شد و محتاج به خارج از كشور نيستيم و صادرات انجام مي‌شود.

.

 

استاد سطوح عالي حوزه علميه تصريح كرد : در گذشته فرش ايران داراي اعتبار بود ، اما امروز با وارد كردن ماشين آلات فرش بافي اين صنعت ضربه خورد.

آيت الله سبحاني با بيان اينكه ديركرد بانك‌ها ربا محسوب مي‌شود ، تصريح كرد: در آمار خواندم كه 11 هزار شعبه بانك در كشور اضافي داريم ، هم اكنون استفتائات رسيده به دفتر مراجع و علما مربوط به عملكرد بانك‌ها در زمينه تسهيلات بانكي است.

وي عنوان كرد : از ابتدا در قانون اساسي بر جلوگيري از اسراف تاكيد شده است ، چرا از خارج خودروهاي لوكس خارجي وارد مي‌شود ، بلكه بايد از خودروهاي داخلي استفاده شود.

مرجع تقليد شيعيان بيان كرد : بايد كارمندان دولت را كم كرد و زماني كه قانون اساسي نوشته مي‌شد ، اين موضوع مورد انتقاد بود كه كشور 1 ميليون كارمند دارد و امروز بيش از 4 ميليون كارمند داريم ، چرا كشور 82 ميليون بايد 4 ميليون كارمند داشته باشد.

استاد سطوح عالي حوزه علميه ادامه داد : در گذشته براي سخنراني به مجلس دعوت مي‌شدم و امروز بايد ازعلما براي حضور در مجلس دعوت شود چون دلسوز مردم هستند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.