تخفيفات و فروش پيامكي

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

تخفيفات و فروش پيامكي

۱۶ بازديد

تخفيفات و فروش پيامكي

 

متن از پنل اس ام اس شيراز

 بسياري از بازاريابان و شركتهاي تبليغاتي ، هنگام طراحي يك كمپين پيام كوتاه ، براي ارائه كدكوتاه و بن تخفيف به مشتريان و مخاطبين خود هيچ ايده ونظري ندارند روش هايي مختلفي براي ارائه خدمات و پيشنهادات به مخاطب و مشتري وجود دارد ، بنابراين لازم است كه نوع درخواستي را كه مشتريان ترجيح مي دهند تعيين كنيد. ممكن است بين مشتريان اين نوع درخواست متفاوت باشد ، يا ممكن است يك كارآزمايي خاص در صنعت باشد.

در نظرسنجي اخير مشخص شد كه بن هاي خريد داراي تخفيف ويژه بيشتر درميان مصرف كنندگان جوان مورد استقبال قرار گرفت و با آمارگرفته شده 68 ٪ آنها اين نوع بن خريد را پسنديده و آن را ترجيح مي دهند. پس از آن ، ارائه هديه خريد ( اشانتيون ) از طريق خريد مستقيم ، به وضوح موثرتر از درصد تخفيف است.

 

پنل پيامك شيراز ** نمايندگي پنل پيامك ** نمايندگي پيامك *

ارسال انبوه سيم كارت ** ارسال بلك ليست ** تبليغات صوتي *

 

اما بيشتر از نوع تخفيفي كه پيشنهاد مي دهيد ، استقبال و در نظر گرفته مي شود . قالب بندي بن تخفيف و كد كوتاه و ارائه آن با پنل اس ام اس و پنل پيامك به مخاطبين بسيار مفيد بوده و از آن استقبال مي كنند . مخاطبان شما مي توانند ليست پيامكي ، درخواست و ثبت سفارش و بازدهي را براي شما  بي اندازه افزايش دهند.

مهمترين مسئله اين است كه ، پيامك متني خود را كوتاه نگه داريد. هنگام ايجاد و ساخت پيام كوتاه ، اطمينان حاصل شود كه پيام به صورت مختصر باشد ، همچنين اطمينان حاصل كنيد كه كليه دستورالعمل هاي مربوط به نحوه استفاده از كدهاي كوتاه و كلمات كليدي را  براي بازخريد كالا را داشته باشد. استفاده از زبان شخصي و اجتناب هرگونه هزينه سازي اضافه و نوع لحن برخورد و استفاده از تكنولوژي روز براي  درك و فهم راحتتر جوان  بسيار مهم است ، هنگام ارائه خدمات و صحبت كردن ، خيلي عاميانه و تخصصي ، و دوستانه و بدون استفاده از متن هاي حفظي و كليشه اي با مخاطب و مشتري روبرو شويد ، زيرا با اين هم وجهه كاري شما بالا ميرود و هم نام تجاري شما را ارزان و كم ارزش نشان نميدهد.

با اپراتور تبليغات صوتي و پيامك صوتي ، محصولات و نوع كسب وكارتان را با شروع نام تجاري و نوع ارائه خدمات و پيشنهادات ويژه براي مخاطبين ومشتريان خود به نمايش دربيآوريد ، اطمينان حاصل كنيد كه پيشنهادي كه ميدهيد به نحوي باشد كه در شخص مقابل ايجاد انگيزه كند . به ياد داشته باشيد ، گوشي هاي هوشمند ابزارهايي هستند براي لذت بردن فوري ،  كد كوتاه ، كلمات كليدي ، بن تخفيف و متن ارسالي  شما بايد اين تقاضا را براي ارزش گذاري فوري  منعكس كنند.

با مخاطبين و مشتريانتان طوري رفتار كنيد كه احساس خاص بودن ، به آنها دست بدهد .  اين توصيه ي منحصر به فرد است كه  شروع كار و تجارت را بر پايه صداقت و راستي بنا كنيد ، به همان شيوه كه در تعاملات واقعي در دنياي واقعي با مشتري ها در راستاي ايجاد اعتماد و وفاداري گام برداشته ميشود. ، نوع ارائه خدمات و پيام هاي ارسالي بايد سعي در رسيدن به هدف شما را داشته باشند . استفاده از كلمات كليدي زير بسيار مفيد و كارساز است:

مختصر

خوش آمدي

ساده

ماركدار

شخصي

شما ميتوانيد براي بازدهي و بازخورد  بيشتر از كلمات كليدي استفاده كنيد.

 

شركت تك رايان سپهرخاورميانه

09164900129**07137325725

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.