سهم هر ايراني از يارانه‌هاي پنهان چقدر است؟؟؟!!!

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

سهم هر ايراني از يارانه‌هاي پنهان چقدر است؟؟؟!!!

۱۴ بازديد

سهم هر ايراني از يارانه‌هاي پنهان چقدر است؟؟؟!!!

 

 

نماينده مردم داراب در مجلس گفت : بر اساس اعلام رئيس سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۹۳۴ ميليارد تومان يارانه پنهان وجود دارد.

رضا انصاري نماينده مردم داراب در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز (دوشنبه، 20اسفند) قوه مقننه طي تذكر شفاهي خود خطاب به محمود حجتي ، وزير جهاد كشاورزي اظهار داشت : تأمين معيشت مردم حوزه انتخابيه‌ام كه عمدتاً از محل كشاورزي است ، به دليل پاره‌اي از بي‌تدبيري‌ها مردم اين منطقه را گرفتار كرده است از سوي ديگر هزينه توليد محصولات كشاورزي هر روز بيشتر مي‌شود و وضعيت خريدهاي تضميني نيز حقيقتاً غم انگيز است.

وي در ادامه خطاب به حجتي گفت : به نظر مي‌رسد خسته و بي‌انگيزه شده‌ايد ، بنابراين حال كه شرايط استيضاحتان فراهم نشده است ، اي‌كاش خودتان داوطلبانه از دولت خداحافظي كنيد تا وزيري جوان ، بانشاط ، پرانرژي و انقلابي به جاي شما بنشيند كه در پي آن تحول و پويايي را در بخش كشاورزي شاهد باشيم.

نماينده داراب  ، در مجلس در بخش ديگري از تذكر خود ، خطاب به رئيس‌جمهور عنوان كرد : بر اساس آنچه رئيس سازمان برنامه و بودجه اعلام كرده است مبلغ 934 ميليارد تومان يارانه پنهان و 50  هزار ميليارد تومان معافيت مالياتي در كشور داريم ، بنابراين با فرض اينكه 80 ميليون نفر در كشور هستند ، اگر همين ميزان يارانه را در اختيار آنها قرار دهيم ، سهم هر يك از آنها يك ميليون و 25 هزار تومان خواهد شد .

انصاري اضافه كرد : نحوه تخصيص يارانه‌ها باعث شده ، كه ما در آمارهاي بين‌المللي مقام اول يارانه سياه را در دنيا داشته باشيم و در حقيقت با اين وضعيت به جايي رسيده‌ايم كه دهك‌هاي دهم يعني اقشار ثروتمند 27 درصد يارانه كشور را مي‌بلعند و دهك‌هاي فقير تنها اندكي بيش از 2 درصد ، نصيبشان مي‌شود ، كه اين امر منجر به بي‌عدالتي شديد  در كشور شده است و نيازمند همت دولت براي مديريت صحيح يارانه‌ها است .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.