هدف بازاريابان تلفن همراه : آندرويد يا iOS

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

هدف بازاريابان تلفن همراه : آندرويد يا iOS

۱۱ بازديد

هدف بازاريابان تلفن همراه : آندرويد يا   iOS

 

 

متن از پنل اس ام اس شيراز

براي فروشندگان تلفن همراه هيچ چيزي بهتر از دانستن و اطلاع داشتن درباره سيستم عامل تلفن همراه نيست . از زماني كه نسل اول اندرويدي ها و آيفون ها در سال 2007 ظهور كرد ، بحث فراواني در مورد شايستگي هاي نسبي آنها بود . شما ميتوانيد بگوييد چه موبايلي  در دست طرفين مورد بحث قرار دارد ؟

البته، پاسخي ساده و ايده آل  وجود ندارد ، مهم نيست كه چگونه استدلال هاي قانوني براي قانع كردن آنها بكار ببريد ، اما طرفداران اندرويد يا iOS هرگز ترجيحات شخصي خود را تغيير نخواهند داد ، به طور كلي  iOS درآمد بيشتري دارد ، اما Android داراي سهم بيشتري از بازار است . هيچ كدام از اين حقيقت ها به شما كمك نمي كند تا استراتژي بازاريابي تلفن همراه درست كنيد.

 

** پنل اس ام اس ** پنل پيامك شيراز ** اپراتور تبليغات صوتي **

 

اينكه اين بحث پس از رونق گوشي هاي هوشمند ادامه يافته است ، نشان دهنده پيچيدگي هر دو سيستم عامل است . تصميم گيري در مورد اينكه استراتژي بازاريابي تلفن همراه شما بايد روي  چه دستگاهي تمركز كند ، نياز به توجه دقيق به طيف وسيعي از معيارها دارد . بياييد نگاهي دقيق به برخي از عوامل بازي داشته باشيم:

 

عملكرد ايالات متحده

بر اساس يك گزارش ، در سه ماهه اول سال ، 133.7 ميليون نفر در ايالات متحده داراي يك گوشي هوشمند  بودند . آندرويد به عنوان پلت فرم برتر اسمارتفون با 51.7 ٪ از سهم بازار ، بالاتر از 38.9 ٪  اپل قرار گرفت.

 

نتايج مشابهي تهيه شده است كه نشان مي دهد Android با ضريب 9 ٪ در حاشيه آيفون است . با اين وجود مهم است كه توجه داشته باشيد كه كاهش و حركت گوشي هاي هوشمند به اين معني است كه اين رقم ها هر روز در حال افزايش است.

 

علاوه بر اين ، در مورد مالكيت دستگاه ، iOS  در مقابل آندرويد قرار دارد ، در حالي كه Android تعداد بيشتري از مشتريان را در اختيار دارد ،Ios  توليد كننده پول بيشتر از تجارت آنلاين است . طي يك گزارش ، IBM نشان داد كاربران iOS به طور متوسط ​​127.92 دلار به ازاي هر سفارش ، هزينه ميكنند ، در مقابل كاربران اندرويدي با 105.20 دلار در جايگاه دوم هستند .كاربران اندرويدي 11 ٪  از ترافيك تجارت الكترونيك را تشكيل مي دهند ، اما آمار  كاربران  iPhone  و  iPad  28.2 ٪ است . اين حقايق مربوط به استفاده ي استراتژي بازاريابي پيامكي  شما نسبت به يك مالكيت خالص است .

 

 

** پنل پيامك ** ارسال بلك ليست **  نمايندگي پنل پيامك شيراز **

 

 

عملكرد جهاني

 

تعداد تلفن هاي همراهي كه توسط اندرويد پشتيباني ميشوند خيلي بيشتر از iOS  در بازارهاي جهاني است . در سه ماهه چهارم سال 2012 ، آندرويد 70 ٪ سهم داشت ، در مقابل 21 ٪  iOS بود .  اگر كسب و كار شما جهاني است ، شما بايد استراتژي بازاريابي اس ام اسي  خود را تنظيم كنيد ، زيرا تفاوت قابل توجهي در سطوح مالكيت  و هزينه هاي آنلاين بر روي دستگاه هاي اپل با دستگاه هاي اندرويد وجود دارد .

 

 

برنامه ها

 

با توجه به اطلاعات جمع آوري شده  ، در سه ماهه اول سال تقريبا بيش از 50 ٪  از تمام برنامه هاي دريافت شده براي آندرويد بود ، و iOS با استفاده از 40 ٪  از سهم شير خود را در كورس رقابت نگه داشت . استراتژي بازاريابي تلفن همراه شما بستگي به نوع كسب و كار شما دارد و آن را اجرا مي كند ، بنابراين  با مطالعه دقيق  از بازار خود در يافتن برنامه هايي كه مشتريان شما مرتبا استفاده مي كنند داشته باشيد و سعي كنيد براي هر دو سيستم عامل برنامه خود را ايجاد كنيد .

 

استفاده از وب

 

اپل قصد دارد از نظر استفاده از وب ، 60.1 ٪ سهم را به خود اختصاص دهد و با اين كار سهم اندرويد  24.9٪ كاهش مييابد و با توجه به اينكه دستگاههاي Android بيشتري  وجود دارد ، كاربران iOS به طور قابل توجهي فعال بيشتري در اينترنت خواهند داشت .

 

به طور كلي بسيار مهم است كه نتايج ثابتي از بانك اطلاعات دستگاه ، كه بهترين كار را در  انجام مي دهد ، بياموزيم . هنگام طراحي تاكتيك هاي بازاريابي تلفن همراه ، رويكرد "يك اندازه مناسب همه" وجود ندارد . اگر كسب و كار شما داراي دسترسي جهاني دارد ، از استراتژي هاي جداگانه اي براي اين كار استفاده كنيد .

 

شركت تك رايان سپهر خاورميانه اولين و مجهزترين سامانه پيامكي كشور ، جهت ارائه خدمات پيامكي با كيفيت و ارزان در خدمت مردم شريف و غيور ايران هميشه سرفراز است .

09164900129**07137325725

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.