امير علي اكبري ، شير مرد ايراني بازهم بيني ، آمريكاييها را به خاك ماليد .

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

امير علي اكبري ، شير مرد ايراني بازهم بيني ، آمريكاييها را به خاك ماليد .

۱۸ بازديد

امير علي اكبري ، شير مرد ايراني بازهم بيني ، آمريكاييها را  به خاك ماليد .

 

امير علي‌اكبري نماينده كشورمان ، در مسابقات MMA مقابل رقيب آمريكايي خود به برتري دست يافت.

 

امير علي‌اكبري در ادامه مسابقات MMA در چارچوب رقابت‌هاي سازمان  ACA ، امشب (شنبه) در روسيه به مصاف شلتون گريوس ،  ملقب به «قبر كَن» از آمريكا رفت  و در ميان هياهوي جمعيت ، با غرور و غيرت ايراني خود ، جمعيت حاضر در استاديوم را بهت زده كرد .

اين دلير مرد ايراني ، در راند اول و دركمال ناباوري همگان ، حريف قدر آمريكايي خود را ناك اوت كرد تا دهمين پيروزي  حرفه اي خود را كسب كرده باشد . 

اين سومين و آخرين مبارزه امير علي‌اكبري در سازمان ACA بود و نماينده كشورمان كه تا پيش از اين ديدار 9 پيروزي و يك شكست را در كارنامه خود داشت به مصاف نماينده آمريكا رفت كه او نيز با 9 پيروزي و سه شكست در قفس حاضر شده بود.

اين شير ايراني در حالي مقابل رقيب آمريكايي خود به برتري دست يافت ، كه آخرين شكست او در سال 2013 رقم خورده بود ، اما علي‌اكبري در مبارزه‌اي برتر به‌ راحتي از سد حريف خود گذشت تا تعداد برتري‌هاي خود در مقابل نمايندگان آمريكا را در MMA به عدد 3 برساند.

 

با كسب اين پيروزي ، قرارداد امير علي‌اكبري با سازمان ACA به پايان رسيد و نماينده كشورمان اگر خواهان كسب كمربند دسته سنگين‌وزن اين سازمان است ، بايد قرارداد خود را تمديد تا با محمد واخائف دارنده كمربند اين سازمان ديدار كند.

 

ايران و ايراني هميشه سربلند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.