فنآوري اطلاعات

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

فنآوري اطلاعات

۲۲ بازديد

مديريت فنآوري اطلاعات

 

 

 

متن از پنل اس ام اس شيراز

مديريت فنآوري اطلاعات ، فرآيند و روندي است كه ، به موجب آن تمام منابع مربوط به فنآوري اطلاعات با توجه به اولويت‌ها و نيازهاي سازمان اداره مي‌شود . اين مديريت ، شامل منابع محسوس مانند شبكه ، كامپيوتر و تجهيزات داده و همچنين به عنوان منابع نامشهود مانند : نرم‌افزار و داده‌هاي وسيع مي‌باشد . هدف اصلي مديريت فناوري اطلاعات ، براي توليد ارزش از طريق استفاده از فناوري مي‌باشد . براي رسيدن به اين هدف ، استراتژي‌هاي كسب و كار و فنآوري بايد هم تراز شوند.

 

 

 

اپراتورارسال انبوه پيامك  ****   ارسال انبوه پيامك 

 

مديريت فنآوري اطلاعات ،  از سيستم‌هاي اطلاعات مديريت متفاوت است و در آن اشاره مي‌شود به روش‌هاي مديريتي كه به اتوماسيون يا پشتيباني از تصميم‌گيري انساني ، گره خورده است . مديريت فنآوري اطلاعات ، اشاره به فعاليت‌هاي مديران وابسته به فناوري اطلاعات در سازمان‌ها مي‌كند. سيستم‌هاي اطلاعات مديريت ، بيشتر با ورود قوي به فاز تكنولوژي كسب وكار ، سازمان ، بر روي جوانب كسب و كار متمركز شده‌است.

 

 

 

تمركز اصلي{ مديريت فناوري اطلاعات} اجازه ايجاد ارزش توسط تكنولوژي مي‌باشد. اين نيازمند انطباق تكنولوژي و استراتژي كسب و كارمي‌باشد . در حالي كه ايجاد ارزش براي يك سازمان شامل شبكه‌اي از روابط بين محيط داخلي و خارجي مي‌باشد و تكنولوژي نقش مهمي در بهبود كل زنجيره يك سازمان دارد. با وجود اينكه ، اين افزايش (ارزشها) نيازمند كسب وكار و مديريت تكنولوژي به همراه كاري خلاقانه و تيمي و پر انرژي مي‌باشد

 

 

از لحاظ تاريخي (در قديم) ، يك مجموعه‌اي از منابع به يك تولوژي محاسبات خاص ، برنامه كسب و كار يا       رشته‌اي از كسب و كار اختصاص داده شده بود ، و به روش انباري مثل انبار سيلو مديريت مي‌شد  اين منابع حمايت مي‌كند از يك مجموعه‌اي از الزامات و فرايندها ، و براحتي نمي تواست بهينه‌ساز مجدد براي حمايت از تقاضاي واقعي باشد. ارائه دهندگان اين تكنولوژي منجر به ايجاد و تكميل زيرساخت‌هاي محصول محور و ارائه مديريت همگرا با محيط‌هاي زيرساخت است كه مي‌توان گفت همگرا با سرورها ، ذخيره‌سازي ، شبكه ، امنيت ، مديريت و امكانات است. داشتن اين نوع از محيط مديريت يكپارچه و خودكار به شركت اجازه مي‌دهد تا برنامه‌هاي كاربردي خود را سريعتر اجرايي كنند ، با اداره و نگهداري ساده‌تر ، و فناوري اطلاعات را قادر به تنظيم سريع منابع فناوري اطلاعات (مانند سرورها ، ذخيره‌سازي و شبكه) براي مواجه شدن با تقاضاهاي كسب و كار غيرقابل پيش‌بيني مي‌كند.

 

فروش دستگاه   GSM   واردات دستگاه  GSM

 

مديران فناوري اطلاعات"' با «مديران پروژه» اشتراك زيادي دارند ، اما تفاوت اصلي آن‌ها اين است كه يك مدير فناوري اطلاعات مسئول و پاسخگو براي برنامه‌هاي در حال پيشرفت خدمات  IT است ، در حالي كه ((مدير پروژه مسئوليت و پاسخگويي اش محدود به دادن مدت يك پروژه با يك شروع مشخص و پايان تاريخ پروژه ، است . اكثر برنامه‌هاي {مديريت فناوري اطلاعات } براي آموزش و توسعه مديراني طراحي شده، كه به‌طور مؤثر مي‌توانند مديريت برنامه‌ريزي ، طراحي ، انتخاب ، پياده‌سازي ، استفاده ، و همگرايي اطلاعات و فناوري ارتباطات را انجام دهند.

 

 

 

شركت تك رايان سپهرخاورميانه

09164900129***07137325725

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.