*اين محرم وصفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است*

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

*اين محرم وصفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است*

۹ بازديد

پنل اس ام اس شيراز و پنل پيامك اين عزاي حسيني را به پيروان راستينش تسليت ميگويد.

 

*اين محرم وصفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است*

 

پنل اس ام اس

 

اهداف قيام عاشورا

سيدالشهدا (ع) ، از همان روز اول كه قيام كردند براي اين امر، انگيزه شان اقامه عدل بود . فرمودند كه مي بيني كه معروف عمل نمي شود و منكر عمل مي شود . انگيزه اين است كه معروف را اقامه و منكر را از بين ببرد .انحرافات همه از منكرات است، جز خط مستقيم توحيد هر چه هست منكرات است . اينها بايد از بين برود و ما كه تابع حضرت سيدالشهدا هستيم بايد ببينيم كه ايشان چه وضعي در زندگي داشت . قيامش، انگيزه اش نهي از منكر بود كه هر منكري بايد از بين برود .

*پنل نمايندگي * *نمايندگي پنل پيامك * پنل پيامك شيراز *

سيدالشهدا ديدند كه مكتب دارد از بين مي رود . قضيه قيام سيدالشهدا و قيام اميرالمؤمنين در مقابل معاويه، قيام انبياء در مقابل قدرتمندان و كفار، مساله اين نيست كه بخواهند يك مملكت را بگيرند، همه عالم پيش آنها هيچ است . مكتب آنها اين نيست كه كشور گشايي بكنند. 

اين كه سيد الشهدا را كشاند به آنجا، مكتب بود كه كشاند به آنجا، عقيده بود كه كشاند به آنجا و همه چيزش را داد در مقابل عقيده، در مقابل ايمان، و كشته شد و شكست داد، طرف را شكست داد.آن حضرت در فكر آينده اسلام و مسلمين بود . به خاطر اين كه اسلام در آينده و در نتيجه جهاد مقدس و فداكاري او در ميان انسان ها نشر پيدا كند و نظام سياسي اجتماعي آن در جامعه ما برقرار شود مخالفت نمود مبارزه كرد و فداكاري كرد .براي سيدالشهدا تكليف بود آنجا كه بايد قيام بكند و خونش را بدهد تا اين كه اين ملت را اصلاح كند، تا اين كه اين علم يزيد را بخواباند و همين طور هم كرد و تمام شد . خونش را داد و خون پسرهايش را داد و اولادش را داد و همه چيز خودش را براي اسلام داد.

*اپراتور تبليغات صوتي * تبليغات صوتي *پيامك صوتي *

 

فلسفه عزاداري و روضه خواني

در روايات از ائمه معصوم آمده كه هركس قطره اي اشك در عزاي حسيني بريزد در روز محشر ضامن وناجي اوخواهند بود. مدتي است موضوعي كه به جوان هاي ما ميگويند اين است كه تا كي گريه و تا كي روضه و اينها، اينها نمي فهمند روضه چيست و اين اساس تا حالا چطور نگه داشته شده است . اين را نمي دانند و نمي شود هم بهشان بفهمانند . اينها نمي فهمند كه اين روضه و اين گريه نشانگر اين است كه حق درمقابل باطل مي ايستد . اين مجالس عزاداري سيد الشهدا و آن تبليغات بر ضد ظلم اين تبليغ بر ضد طاغوت است . بيان ظلمي كه به مظلوم شده تا آخر بايدباشد .

اهميت و نقش عزاداري در احياي اسلام

همه بايد بدانيم كه آنچه موجب وحدت بين مسلمين است، اين مراسم سياسي عزاداري ائمه اطهار و بويژه مظلومان و سرور شهيدان حضرت ابي عبدالله الحسين (ع) است كه حافظ مليت مسلمين بويژه شيعيان ائمه اثني عشر مي باشد.اين خون سيد الشهدا است كه خون هاي همه ملت هاي اسلام را به جوش مي آورد و عاشوراست كه مردم را به هيجان مي آورد و براي اسلام و براي حفظ مقاصد اسلامي مهيا مي كند، در اين امر سستي نبايد كرد .

*اين محرم وصفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است*

 

*شركت نك رايان سپهر خاورميانه*

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.